معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: طی بازدیدی که امروز از یک مغازه پوشاک در سطح مشهد داشتیم مشخص شد فروشنده از اجناس تحت عنوان ترک استفاده می کرده که این موضوع واقعی نبوده است.

حراج دروغین پوشاک ترک در مشهد

به گزارش قدس خراسان، با توجه به گرانی‌های اخیر، ظهر امروز، هفتم اسفند ماه ١۴٠١ رضا رمضانی با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به صورت سرزده به یکی از مغازه‌های پوشاک در مشهد رفتند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد درباره این بازدید بیان کرد: امروز با توجه به برخی نارسایی‌ها یک گشت مشترک به همراه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی از جمله نمایندگان تعزیرات، اتاق اصناف و نیروی انتظامی از صنف پوشاک داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مورد مهمی بود ما امروز تنها یک بازدید داشتیم و سایر بازدیدها به روزهای آینده موکول شده است.

رمضانی با بیان اینکه طی این بازدید مشخص شد که این مغازه گران‌فروشی انجام داده است و به احتمال زیاد پلمب خواهد شد، اظهار کرد: این مغازه اقدام به تخفیف ۷٠ درصد کرده بود که حراج غیر واقعی داشته است و از سوی ما قابل قبول نبوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد با اشاره به اینکه فروشنده این مغازه از اجناس تحت عنوان ترک استفاده می کرده که این موضوع واقعی نبوده است، افزود: رقم جریمه برای این مغازه توسط تعزیرات باید مشخص شود.

خبرنگار: امیرحسین قربانپور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.